اطلاعات پزشکی و صنعتی

مشکل در بسته شدن درب ها (عیب یابی و تعمیر انواع یخچال در اصفهان)

یکی از نشانه های ساده که شما متوجه میشوید یخچال شما دچارمشکل شده و با مرکز تعمیر ( تعمیر یخچال در اصفهان ) تماس بگیرید. مرکز تعمیر سامی سرویس دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان آماده ارائه خدمات تعمیر به شما است .

 

اولین کاری که انجام می دهید چک کردن لاستیک های درب یخچال است دقت داشته باشید که حالت نرمال داشته باشد که حالت نرمال داشته باشد و هیچ گونه پوسیدگی و پارگی ... در ان وجود نداشته باشد . در صورت مشاده آسیب دیدگی در لاستیک با مرکز خدمات سامی سرویس تماس بگیرید .

 

در صورت اطمینان از سالم بودن لاستیک یخچال مواد داخل یخچال و ظرف ها چک کنید .در صورت نیاز به جابه جا کنید .

اگر با بسته شدن یکی از در ها در دیگر یخچال باز شد این امر طبیعی است . ولی اگر با بسته شدن یک در درب دیگر باز ماند و میبایست با فشار آن را ببیندید بدانید درب یخچال دچار مشل شده با مرکز خدمات سامس سرویس (تعمیر یخچال در اصفهان ) تماس بگیریر .

یکی دیگر از مواردی که باید دقت داشته باشید این است که یخچال روی سطح مسطحی باشد و و ناهمواری نداشته باشد.

و یکی دیگر از مواردی که در صورت مشاهده میبایست با مرکز تماس بگیرید باز شدن خود به خودی درب

در صورت چک کردن موارد فوق باز هم دیدید درب در بسته شدن مشکل دارد با مرکز خدمات تماس بگیرید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 31 تير 1397ساعت 18:17  توسط اینفو 

(عیب یابی و تعمیر انواع یخچال در اصفهان)

 

یکی از نشانه های ساده که شما متوجه میشوید یخچال شما دچارمشکل شده و با مرکز تعمیر ( تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان ) تماس بگیرید. مرکز تعمیر سامی سرویس دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان آماده ارائه خدمات تعمیر به شما است .

 

5_ آبسرد کن

از دیگر موارد بروز مشکل در یخچال این است که میبینید آبسرد کن یخچال کار نمیکند. یعنی آب نمی دهد .اگر به تازگی آن را نصب کرده اید در ابتدا دو دقیقه با دست پدال مربوطه را نگه دارید تا اگر هوایی درون شلنگ می باشد خالی شود .دقت  داشته باشید که شیر آب کاملا باز باشد .در مسیر شلنگ مربوطه هیچگونه تا خوردگی نباشد.چک کردن آب خانه که  قطع نباشد .اگر این موارد را چک کردید و دیدید که آب فشار کمی در آبسرد کن دارد توجه داشته باشید که آب در جاهای مختلف دارای املاح میباشد و می باید فیلترمربوط آبسرد کن را عوض کنید در صورتی که تمام موارد را رعایت کردید و باز فشار آبسرد کن کم بود یا آب نداد با مرکز خدمات سامی سرویس تماس بگیری

+ نوشته شده در  يکشنبه 31 تير 1397ساعت 18:17  توسط اینفو 

4_ تنظیمات دما

 

یکی از نشانه های ساده که شما متوجه میشوید یخچال شما دچارمشکل شده و با مرکز تعمیر ( تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان ) تماس بگیرید. مرکز تعمیر سامی سرویس دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان آماده ارائه خدمات تعمیر به شما است .

 

یخچال ها تنظیمات مربوط به دما دارند .اگر با تغییر تنظیمات دما در یخچالتان روبه و شدید ابتدا این موارد را به ذهن بسپارید.

اول اینکه اگر این تغییرات پس از قطع شدن جریان برق اتفاق افتاد عادی است و باید دوباره تنظیم شود.

یخچال باید اتصال مستقیم به برق داشته باشد و اگر به دلیل اتصال به سه راهی یا هر مورد دیگر مثل جا به جا شدن  جریان برق قطعو وصل شده باشد تنظیمات دمای یخچالتان به حالت اول بر میگردد لازم به ذکر است که وقتی دمای یخچال را تنظیم کردید قفل کودک را فعال کنید این کار برای جلوگیری از به هم خوردن تنظیمات به صورت دستی است. و اما مورد دیگر استفاده از محافظ میباشد.

حالا اگر دیدید که تنظیمات دمای یخچال به صورت خود به خود بهم خورد یا دچار تغییر شد با مرکز خدمات سامی سرویس  تماس بگیرید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 31 تير 1397ساعت 18:16  توسط اینفو 

_ مواد غذایی در یخچال یخ میزند . (عیب یابی و تعمیر انواع یخچال در اصفهان)

 

یکی از نشانه های ساده که شما متوجه میشوید یخچال شما دچارمشکل شده و با مرکز تعمیر ( تعمیر یخچال  ساید اب ساید در اصفهان ) تماس بگیرید. مرکز تعمیر سامی سرویس دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان آماده ارائه خدمات تعمیر به شما است .

 

3 _ مواد غذایی در یخچال یخ میزند .

آیای دمای یخچال نرمال است ؟ یا نه ؟ در این مورد میتوانید به بخش دمای یخچال رجوع کنید. و همچنین باید آشنایی لازم در مورد دمای یخچال در قسمت های مختلف آن داشته باشید که در این متن برای شما شرح مختصری درباره ی دما در قسمت های مختلف یخچال  می دهیم.

معمولا طبقات بالا در یخچال کمترین دما(سرد تر) را دارد.دقت داشته باشید که مواد غذایی از قبیل میوه ،سبزیجات ،لبنیات را در این بخش از یخچال نگذارید .

از در یخچال به سمت  داخل (دیواره های داخل ) هم نسبت به  قسمت های دیگر سرد تر است .لازم به ذکر است که مواد غذایی آبدار برخی از میوه ها نباید به این قسمت قرار داده شود  .

سعی کنید میوه و سبزیجات را در قفسه مربوط به خودشان یعنی همان جا میوه ای قرار دهید .

چنانچه با تغییر دما رو به رو شدید یعنی مواد غذایی در یخچال شما شروع به یخ زدگی کرد بدانید یخچال دچار مشکل شده و با مرکز خدمان سامی سرویس ( تعمیر یخچال در اصفهان ) تماس بگیرید.

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیرات انواع ماشی لباسشویی دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

سامی سرویس نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی سامسونگ,ال جی,اسنوا,پارس و سایر برندهای موجود در بازار می باشد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 31 تير 1397ساعت 18:16  توسط اینفو 

برفک زدن قسمت فریزر یخچال

یکی از نشانه های ساده که شما متوجه میشوید یخچال شما دچارمشکل شده و با مرکز تعمیر ( تعمیر یخچال در اصفهان ) تماس بگیرید. مرکز تعمیر سامی سرویس دارای نمایندگی تعمیر سامسونگ در اصفهان آماده ارائه خدمات تعمیر به شما است .

2_ برفک زدن قسمت فریزر یخچال

اگر یخ زدگی به این گونه است که تکه های یخ در ابعاد یک سانتی متری نیم سانت و بیشتر بود با مرکز خدمات سامی سرویس ( تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان ) تماس بگیرید .اشتباه نشود که اگر یخ زدگی به صورت قندیلک بود طبیعی است . زیرا هنگام باز و بسته شدن درب فریزر به دلیل جذب رطوبت این اتفاق می افتد .

اگر یخ زدگی به گونه ای باشد که بتوانید آن را با دستمال پاک کنید هم امر طبیعی است .

یکی دیگر از موارد طبیعی این است که داخل مشمع مواد منجمد شده ذرات ریز برفک روئیت شود که دلیل آن رطوبت مواد غذایی است .

+ نوشته شده در  يکشنبه 31 تير 1397ساعت 18:16  توسط اینفو 

یخچال دیگر خنک نمی کند (عیب یابی و تعمیر انواع یخچال در اصفهان)


یکی از نشانه های ساده که شما متوجه میشوید یخچال شما دچارمشکل شده و با مرکز تعمیر ( تعمیر یخچال در اصفهان ) تماس بگیرید. مرکز تعمیر سامی سرویس دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان آماده ارائه خدمات تعمیر به شما است .

1_ یخچال دیگر خنک نمی کند


اگر متوجه شوید که یخچال شما دیگر خنک نمیکند.
در صورتی که مواد غذایی منجمد شده در فریزر از حالت انجماد خارج شده و حال نرمی به خود گرفته است مانند (مرغ، گوشت،سبزی منجمد شده).  
در ابتدا باید اطمینان از اتصال برق داشته باشید
برای اطمینان ابتدا ببینید که به هیچ وجه از سه راهی برای اتصال یخچالتان به برق استفاده نشده باشد .
اتصال یخچال به برق باید به صورت مستقیم باشد.
دو شاخه یخچال را چک کنید که کاملا در پریز برق باشد و ظاهر آن بد فرم نشده باشد .پریز برق را برای اطمینان از اتصال برق چک کنید مثلا لوازم دیگر برقی مانند سشوار را با این پریز چک کنید در صورت اطمینا از سالم بودن جریان برق لا مرکز تعمیرات سامی سرویس ( تعمیر یخچال در اصفهان ) تماس بگیرید.

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیرات انواع یخچال های خانگی و فروشگاهی دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG  وپارس و ...

+ نوشته شده در  يکشنبه 31 تير 1397ساعت 18:15  توسط اینفو 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی lg

با توجه به این که لوازم برقی خانگی از مهمترین لوازم برای هر منزل به حساب می آیند، لذا مشتریان باید در زمان خرید هر کدام از این وسایل، دقت کرده و در میان برندهای موجود، بهترنی را انتخاب نمایند. برای مثال در انتخاب ماشین لباسشویی، باید به چند فاکتور توجه داشت:

 

1-   امکان انتخاب برنامه های مختلف شست و شو

2-   وجود سنسورهای مختلف در ماشین لباسشویی به منظور تعیین میزان کثیفی لباس، حجم پودر استفاده شده، حجم لباس و... با هدف کاهش مصرف انرژی و ارائه بهترین کیفیت در شست و شو

3-   کمترین سطح از مصرف انرژی

4-   عدم لرزش و ایجاد صدا در هنگام شستن البسه و...

برای دستیابی به این موارد، باید برند مناسبی را انتخاب نمود که ما به شما ماشین لباسشویی ال جی را پیشنهاد می کنیم. برند ال جی علاوه بر اهمیت به تولید ماشین های لباسشویی به روز و بسیار کارآمد، توجه بسیار زیادی به خدمات پس از فروش داشته و در این راستا، با راه اندازی نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان آمادهارائه  خدمات به شما هستیم.

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیرات انواع ماشی لباسشویی دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

سامی سرویس نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی سامسونگ,ال جی,اسنوا,پارس و سایر برندهای موجود در بازار می باشد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 31 تير 1397ساعت 18:14  توسط اینفو 

تعمیرات یخچال در در اصفهان

شاید این تجربه برای شما هم افتاده باشد؟ خرابی لوازم منزل! آن هم درست زمانی که همسر شما به یک ماَموریت کاری چند روزه رفته و در دسترس نیست. در چنین شرایطی چه کرده اید؟ حتماَ این چند روز را به سختی تحمل کرده و پشت سر گذاشته اید تا همسرتان از سفر باز گشته و به تعمیرگاه لوازم خانگی مراجعه کنید، یا اینکه با درد سر فراوان با  فردی از اعضای خانواده هماهنگ کرده و وسیله را برای تعمیر، به تعمیرگاه انتقال داده اید بماند که برای حمل و نقل وسیله های سنگین مانند یخچال و لباسشویی چه دردسر هایی که متحمل نشده اید. شاید با  یادآوری احوال آن روزهنوز هم کلافه می شوید.  اما باید بدانید از این دست تجربه های خرابی وسایل منزل کم نیستند! از دردسر انتقال به تعمیرگاه هم که بگذریم، روزهای سر کردن بدون اجاق گاز، یخچال و لباسشویی از همه مراحل سخت تر بنظر می رسد. فکر یک روز بدون وجود اجاق گاز و یخچال  سرسام آور و کلافه کننده است چه برسد به این که تعمیر آن ها چند روز طول بکشد. اما باید بدانید این روزها تعمیر یخچال در اصفهان  ،  تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان ،  به راحت ترین شکل ممکن صورت می گیرد. سایت  www.samiservice.ir  از سایت های معتبری است که خدمات تعمیر لوازم خانگی را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه می دهد.

آیا تعمیرکار سیار یخچال در اصفهان  قابل اعتماد است؟

به استثنای تعمیرگاه های لوازم خانگی، عده ایی هم به شکل سیار به تعمیر لوازم منزل می پردازند.  شاید یک تعمیر کار سیار یخچال در اصفهان  در عرض چند دقیقه مشکل یخچال شما را تشخیص بدهد و بتواند آن را تعمیر کند، اما این که فرد تعمیر کار به واسطه چه کسی وارد منزل شما شده نیز مهم است، به دلیلی که شما هم به خوبی از آن آگاه  می باشید،  این نکته که هر فردی برای تعمیر یخچال در اصفهان قابل اطمینان نمی باشد. هم از نظر امنیت و ورود به منزل شخصی شما و هم از نظر اینکه تعمیر وسیله ایی مانند یخچال گرانقیمت شما توسط فردی انجام شود که از میزان تخصص او اطلاع کافی ندارید. ضمن اینکه هزینه ایی کهتعمیرکار یخچال سیار در اصفهان  تعیین می کند برچه اساسی باید پرداخت شود؟ آیا به محض بروز مجدد همان مشکل، تعمیر کار در دسترس شما است یا خیر؟ این ها نگرانی هایی هستند که شاید بر اساس تجربه قبلی شما و اطرافیانتان شکل گرفته باشند. دوره نگرانی برای تعمیر لوازم منزل به خط پایان خود رسیده است. برای رفع نگرانی خود درباره تعمیر کار سیار لوازم خانگی، مطلب بعدی را از دست ندهید.

+ نوشته شده در  شنبه 23 تير 1397ساعت 16:17  توسط اینفو 

تعمیرکار سیار یخچال در اصفهان کجاست؟

 برای رفع مشکل لوازمی مانند یخچال و لباسشویی که حمل و نقل آن کار سختی است چه باید کرد؟  البته که جواب این سوال ساده است. اینترنت!  این روزها چرخ زندگی بر پایه اینترنت و فناوری اطلاعات می چرخد، هنگامی که تنها با فشردن یک انگشت انواع سفارشات خود را در عرض چند دقیقه درب منزل تحویل می گیرید پس باید بدانید راهی برای دسترسی آسان به شرکت های خدماتی وجود داشته باشد.  نیازی به پرس و جو و رفتن به تعمیرگاه های  لوازم خانگی نیست!  برای چند دقیقه آدرس  www.samiservice.ir  را در مرورگر گوشی خود جستجو کنید، خواهید دید که تعمیرات یخچال دراصفهان به راحتی در دسترس شما قرار گرفته است. این سایت خدمات تعمیر لوازم منزل مانند تعمیر یخچال در  اصفهان  را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیریخچال در اصفهان ، تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان ، تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان  دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG  وپارس و ..

و خدمات تعمیر لوازم منزل در اصفهان ...

+ نوشته شده در  شنبه 23 تير 1397ساعت 16:16  توسط اینفو 

نمایندگی تعمیر سامسونگ در اصفهان

شستشوی لباس ها تنها محدود به ریختن لباس ها درون لباسشویی و روشن کردن آن نیست بلکه توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی نیز بسیار مهم است هم چنین استفاده از پودر مخصوص ماشین لباسشویی و انواع مایع لباسشویی مناسب در عمر مفید ماشین لباسشویی تاثیر فراوانی دارد توجه به جنس و رنگ لباس و هم چنین تنظیم برنامه شستشو در شستن و تمیز شدن لباس تاثیر فراوانی دارد چنانجه در شیراز زندگی می کنید و نیازمندتعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان  هستید می توانید به سایت www.samiservice.ir مراجعه نمایید واز تعمیرکاران مجرب ماشین لباسشویی یاری بخواهید.

ماشین لباسشویی و نمایندگی تعمیر سامسونگ در اصفهان

هنگام استفاده از ماشین لباسشویی باید توجه کنید مدت زمان طولانی و به طور متناوب از آن استفاده نکنید و دقت دراستفاده صحیح از دکمه ها نیز بسیار مهم است چنانچه ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شد با توجه به راهنمایی های دفترچه قسمت های مختلف راچک کنید واگر مشکل برطرف نشد از افراد با تجربه برای تعمیر کمک بخواهید نمایندگی تعمیرات سامسونگ در اصفهان  با وجود افراد کاردان و آموزش دیده وبا توجه به سنگین بودن این وسیله بدون جابجایی ماشین لباسشویی در منزل اقدام به تعمیر لباسشویی می نمایند.

+ نوشته شده در  شنبه 23 تير 1397ساعت 16:15  توسط اینفو 

متخصصان تعمیر لوازم خانگی دراصفهان

چنانچه در هنگام استفاده از لوازم خانگی دستگاه از کارافتاد خود سرانه اقدام به تعمیر آن وسیله ننمایید چرا که تعمیر بدون آگاهی و آموزش ممکن است خطراتی را برایتان به همراه داشته باشد و حتی مراجعه به تعمیر کار جهت تعمیر لوازم خانگی در اصفهان نیز فایده ای نداشته باشد درصورت خرابی لوازم ضروری منزل  می توانید وسیله مورد نظر را به نمایندگی تعمیرات سامسونگ دراصفهان ارسال  نمایید، افراد متخصص در زمینه تعمیرماشین لباسشویی در اصفهان ، تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان دستگاه شما را تعمیر و پس از تعمیر آن را برای شما ارسال می نمایند.

در هنگام خرید ماشین لباسشویی دقت کنید که قیمت ماشین لباسشویی دلیل بر بهتر بودن آن نیست بلکه وجود مواردی هم چون تنظیمات جدیدتر و برنامه های مدرن براساس آخرین مدل ماشین لباسشویی درقیمت این محصول موثر می باشد البته ماشین لباسشویی های جدید در صورت بروز مشکل و خرابی بایستی به دست تعمیر کاران حرفه ای تعمیر شوند که سایت www.samiservice.ir با وجودنمایندگی تعمیر سامسونگ در اصفهان  و افراد متخصص به متقاضیان در جهت تعمیرات ماشین لباسشویی دراصفهان خدمات رسانی می نمایند لازم به ذکر است که سرویس و تعمیر انواع ماشین لباسشویی و تعمیرانواع لوازم خانگی با دریافت تعرفه های شرکتی که زیر نظر اتحادیه است انجام می پذیرد.

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیرات انواع یخچال های خانگی و فروشگاهی دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان

+ نوشته شده در  شنبه 23 تير 1397ساعت 16:15  توسط اینفو 

ویژگی های کفپوش اپوکسی:

 

 

برخی از ویژگیهای کفپوش اپوکسی در اصفهانعبارتند از:

  • مقاومت در برابر انواع مواد شیمیایی و اسید و بازهای غلیظ
  • مقاومت مکانیکی بالا
  • مقاوم در برابر سایش و لغزش
  • مقاومت حرارتی بسیار بالا
  • غیر قابل حل در انواع حلال های صنعتی
  • اجرای بدون نیاز به پرایمر
  • اجرای سریع و آسان
  • تشکیل سطح یکپارچه و غیر قابل نفوذ
  • ترمیم سریع و آسان در صورت بروز مشکل
  • تنوع رنگ و قابلیت خط
  • چسبندگی عالی
  • عدم جذب گرد و غبار و قابلیت ضدعفونی کردن
  • عایق بودن
  • مقرون به صرفه
  • عدم مقاومت دربرابر اشعه UV خورشید
  • بهداشتی و آنتی باکتریال
  • عدم مقاومت در برابر خش پذیری و عدم ازدیاد طول کفپوش اپوکسی

 

دکوراسیون سایروس فعالترین شرکت با انواع نمونه کارهای متفاوت در زمینه کفپوش اپوکسی در اصفهان آمادگی خود را جهت همکاری با شما عزیزان اعلام میدارد.

+ نوشته شده در  شنبه 23 تير 1397ساعت 16:14  توسط اینفو 

کفپوش اپوکسی در اصفهان

كفپوش اپوكسی چيست؟

 

کفپوش اپوکسی یا پلی پوکساید یکی از محصولات صنعتی است که به دلیل دارا بودن خواص مقاومتی عالی، در سالن های تولیدی مراکز صنعتی ، شیمیایی ، بیمارستانی ، نیروگاهی ، فرودگاهی و ….. به طور وسیع مورد استفاده قرار گرفته است. با توجه به محل مورد کاربرد و هــمچنین مـقولـه بار مــکانـیکی کـه مـمکن اسـت روی کـفپوش اعـمال گردد، ضخامت این کفـپوش از ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ میکرون متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، این کفپوش اغلب به روی سطوح بتونی و حتی سالن هایی که قبلا کفپوش های سنگی و موزائیک شده اند استفاده می گردد ، ولی در عین حال جهت سطوح فلزی نیز مناسب میباشد.

 

اجرای کفپوش اپوکسی در اصفهان:

با توجه به اینکه می توان کف پوش های اپوکسی را به طور مختلفی دسته بندی کرد؛ ما در این مقاله، دسته بندی زیر را در نظر گرفتیم:

– کفپوش های صنعتی مانند: کفپوش های پارکینگی و کارخانه جات و کارگاه‌ها و ورزشگاهی (فلکسی بل) و بیمارستانی (آنتی استاتیک) و پلی یورتان (آنتی یوی) و …

– کفپوش های دکوراتیو مانند:کفپوش سه‌ بعدی و طرح‌های افکتی (ابر و باد) و استیکری و اکلیلی و گرانیتی و شب تاب (فلورسنت) و…

 

+ نوشته شده در  شنبه 23 تير 1397ساعت 16:14  توسط اینفو 

نحوه نصب و ایجاد سقفهای کشسان

سقف های کشان در هر ابعاد و مساحت می توند نصب شود. این مزیت برجسته در سقف کشسان از این جهت حائز اهمیت است که این نوع سقف تنها از طریق محیط نصب می شود بنابراین به سادگی و خوبی می تواند هر نوع تاسیسات را در پشت خود پنهان کند بدون این که نیاز باشد نگهدارنده خاصی در سقف برای آن تعبیه گردد. در اطراف محیطی سازه که یا دیوار است یا لبه های کناف و گچبری ریلهایی نصب می شود، روی این ریلها به فواصل مشخصی گیره های نگهدارنده قرار می گیرد و پارچه را از طرفین می کشد. تقریبا تمام انواع پوشش های کششی که بر روی دیوار یا سقف نصب می شود از همین روش استفاده می کند اما در طرح های آزاد و همپنین سه بعدی نیاز به اسکلت یا نگهدارنده هایی متفاوت هست.

 

دکوراسیون سایروس فعالترین شرکت با انواع نمونه کارهای متفاوت در زمینه سقف کشسان در اصفهان  آمادگی خود را جهت همکاری با شما عزیزان اعلام میدارد.

نور و نورپردازی در سقف کشسان

نورپردازی یکی از برگ برندهای مهم سقف کشسان است، سقف کشسان می تواند هم سه نوع نورپردازی را ه تنهایی یه به تفکیک و تلفیق ارائه کند. نورپردازی از پشت این قابلیت را به سقف کشسان می دهد که نور یکدست و یکنواخت را درفضا منتشر کنید. همپنین اگر پوشش کششی در مسیر نور طبیعی مثل نورگیر یا پنجره قرار گیرد می تواند به خوبی نور طبیعی را از خود عبور می دهد. میزان عبور نور مصنوعی یا طبیعی بر روی سقف کشسان بسته به نوع پارچه ای که استفاده می شود، مات یا براق قابل تنظیم است. همچنین می توان نورهای بیرونی از نوع LED یا هر نوع دیگری لامپ سقفی را روی آن نصب کرد.

+ نوشته شده در  شنبه 23 تير 1397ساعت 16:13  توسط اینفو 

علت نامگذاری سقف کشسان چیست؟

نوعی از پارچه pvc با خاصیت انعطاف پذیری بالا، کشش، پایداری و مقاومت کافی ماده اصلی و تشکیل دهنده سقف کشسان است. این نو پی وی سی بوسیله گیره های نگهدارنده ای که در اطراف سازه بر روی ریلهایی قرار می گیرد پارچه پی وی سی را روی سقف ثابت نگه داشته و از تغییر فرم آن جلوگیری می کند در هنگام نصب پوشش برای فرم دهی و صاف کردن حین نصب معمولا بوسیله دستگاههای گرمازایی که از فاصله یکی دو متری حرارت را به پارپه مخوص منتقل کرده و آن از دو سمت کشش می دهند. به همین دلیل است ک این نوع سقف به « سقف کشسان » یا «سقف کششی» معروف شده است.

دکروراسیون سایروس ارائه دهنده خدماتی از قبیل سقف کشسان در شیراز ، سقف کشسان در اصفهان ، آموزش سقف کشسان در اصفهان ، اموزش کفپوش اپوکسی در اصفهان ،.....

مشخصات پوشش های سقف کشسان

این نوع از پوشش دارای ضخامتی از حداکثر ۰٫۸ تا ۱ میلی متر است که در هر متر مربع حدود نیم کیلو گرم وزن دارد اما می تواند تا 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند. پارچه به کار رفته در سقف کشسان کاملا ایمن، ضدحریق، در مدل ها و طرح های مختلف شفاف، نیمه شفاف، مات، براق وجود دارد. این پارچه قابلیت چاپ با کیفیت را داشته و می تواند تلفیقی به یاد ماندنی از طرح و رنگ و شکل را ایجاد کند. مواد تشکیل دهنده سقف های دکوراتیو کشسان 90 درصد از نوع بسیار خاص پی وی سی و ۱۰ درصد پلاستیک استایلر است. سقف‌های کشسان تنها نوع سقف کاذب هستند که قابلیت استفاده برای انواع فضاهای مسکونی، تجاری، صنعتی، نمایشگاهی و تجاری را به صورت همزمان دارد. سفارشی سازی بسیار بالای داشته و جرأت می توان گفت که آینده صنعت سقف کاذب و هم چنین چیدمان های ثابت در گروه این مدل از پوشش فناورانه است.

 

+ نوشته شده در  شنبه 23 تير 1397ساعت 16:12  توسط اینفو 

توضیحاتی در مورد سقف کشسان

در گذشته نه چندان دور معماران و کارشناسان برای طراحی فضای داخلی ساختمان ها تنها به نمای کف و نهایتا دیوارها توجه می کردند و از قابلیت فراوان سقف ساختمان ها برای ایجاد نمای بهتر غافل شده بودند. تزئینات سقف ها تنها به گچ بری های سنتی و مدرن خلاصه می شد. این موضوع در فضاهای غیر مسکونی مانند ادارات و اماکن عمومی مثل بیمارستان ها، تالارها و هتل ها به معضل بزرگتری تبدیل شده بود.از طرفی در این فضاها به منظور استفاده هرچه بیشتر از محیط، محل عبور تاسیسات ساختمانی به سقف ها انتقال داده می شد و از سوی دیگر وجود سقف های ثابت خود مشکلی برای تعمیرات و بازرسی تکنسین ها محسوب می شد. علاوه بر این در چینن اماکنی به دلیل وسعت زیاد زیربنا، ایجاد سقف های ثابت با تزئینات زیبا هزینه زیادی را بر دوش مدیران قرار می داد و استفاده از سقف های کاذب معمولی و مربعی شکل نیز ظاهری یکنواخت و گاه خسته کننده به محیط می داد. عوامل متعدد دیگری مانند سرعت اجرا و استحکام سقف ها نیز از چالش های پیش رو برای ساختمان سازها به حساب می آمدند. بنابراین متخصصان به فکر طراحی و ساخت سقف های کاذبی افتادند که در عین داشتن ویژگی نمونه های سنتی پیشین از زیبایی بیشتری برخوردار باشد و موفق شدند تا محصولی به نام سقف کشسان را به بازار عرضه کنند.

 

دکوراسیون سایروس ارائه دهنده خدماتی از قبیل سقف کشسان در اصفهان ، آموزش سقف کشسان در اصفهان ، کفپوش اپوکسی در اصفهان  ، اموزش کفپوش اپوکسی در اصفهان..

+ نوشته شده در  شنبه 23 تير 1397ساعت 16:12  توسط اینفو 

تعمیر لباسشویی در اصفهان

مجموعه سامی سرویس سعی نموده تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان را در صورت نیاز از وسایل فابریک خود لباسشویی استفاده نمیاید تا هنگام تعمیر تا سالیان طولانی مشکل تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان نباشد و خانواده ها از این رو خیال جمع داشته باشد لازم به ذکر است بزرگترین سرمایه ما رضایت همشریان عزیز از تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان می باشد تا با این سرمایه بتواینم به توسعه تعمیر لباسشویی در اصفهان گام بر داریم.

 

مرکز خدمات سامی سرویس  با دارا باودن نمایندگی معتببر (نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان ) از کارخانه جات تولید کننده لباسشویی در ایران و نمایندگان کمپانی های خارجی سعی برا جلب رضایت کسانی که نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان دارند را دارد. سعی کنید همیشه از تعمیر گاه مجاز ماشین لباسشویی در اصفهان اقدام به درخواست تعمیرکارلباسشویی در اصفهان کنید .

تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان

+ نوشته شده در  چهارشنبه 6 تير 1397ساعت 14:57  توسط اینفو 

خانواده ی مواد اپوکسی ؟

مورد مهم دیگه ای که باید به اون توجه داشته باشیم اینکه خانواده ی مواد اپوکسی از دو گروه تشکیل شدند مواد پلی آمین و مواد پلی آمید و نکته‌ای که باید همیشه به آن توجه داشته باشید. اینکه مواد پلی آمید رو نمی شه قطر داد و معمولاً به‌صورت یک‌لایه‌ی نازک از آن استفاده می‌کنند و به علت ضد اسیدی و خاصیت آنتی باکتریال آن بیشتر در موارد مثل آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها و لوله‌های صنعتی و … از آن استفاده می‌شود. چون این مواد گزینه‌ی مطلوبی برای پیشگیری از خوردگی و زنگ‌زدگی هستند. ولی مواد پلی آمین رو هرچقدر که بخواهیم می تونیم بهش قطر بدیم که مواد اصلی کفپوش های پلی آمین‌ها هستند.

پس در زمان خرید مواد اپوکسی (موادی که می‌خواهیم به آن قطر بدیم مثل لایه‌ی میانی و لایه‌ی نهایی و لاک اپوکسی باید به فروشنده بگوییم: که پلی آمین اون مواد رو به ما بده. پلی آمین‌ها حتی در ساخت اشیاء تزیینی هم استفاده می‌شود  و در مواردی مثل استفاده از پرایمر اپوکسی( لایه‌ی آماده‌سازی ) چون پرایمری که ما برای اجرای کفپوش از آن استفاده می کنیم از خانواده‌ی پلی آمید است. باید دقت کنید که بیشتر از یک میلی‌متر قطر نگیرد و یا تجمع نکند.
مثلاً در خلل و فرج‌های زیرا سطح زیر آن خشک نمی‌شود و بعد از اتمام کار کفپوش اپوکسی آن سطح باد می‌کند.

باید دقت داشته باشید: روش اجرای کفپوش اپوکسی بسته به شرایط محیطی تغییر می کند.
مثلا: در مواردی که خل و فرج کف زیاد است و یا حفره های بزرگ دارد و احتمال تجمع پرایمر در آن زیاد است. ابتدا مرحله ی بتونه انجام می شود و سپس پرایمر اعمال می شود.

برای ثیت نام  آموزش کفپوش اپوکسی در اصفهان  و آموزش کفپوش اپوکسی در شیراز به سایت دکوراسیون سایروس مراجعه فرمایید و از خدمات این سایت بهره مند شوید .

اموزش کفپوش اپوکسی در اصفهان

+ نوشته شده در  چهارشنبه 6 تير 1397ساعت 14:53  توسط اینفو 

ویژگی‌های مواد کفپوش اپوکسی:

کفپوش اپوکسی بعدازاین که کاملاً خشک شدند قابل شستشو هستند و به علت داشتن خاصیت کشسانی و انعطاف‌پذیری که دارند. در زمان تغییر شکل سطح زیرین و در مقابله ضربه مقاومت زیادی دارند و نکته‌ای که باید در مورد مواد اپوکسی رعایت کنید. اینکه این مواد فشار مثبت عمل می‌کنند یعنی هر مقدار آب روی سطح آن باشد مشکلی ندارد. ولی اگر آب به زیر آن نفوذ کند یا سطح زیر رطوبت داشته باشد مواد اپوکسی این فشار رو تحمل نمی‌کنند و کفپوش باد می‌کند. و این به دلیل املاح آمین داخل آب هستش که به مواد آمین داخل کفپوش فشار می‌آوردند.

 

دکوراسیون سایروس ارائه دهنده خدماتی از قبیل آموزش کفپوش اپوکسی در اصفهان ، آموزش کفپوش اپوکسی در شیراز ، آموزش سقف کشسان در اصفهان ، آموزش سقف کشسان در شیراز ،...

اموزش کفپوش اپوکسی در اصفهان

+ نوشته شده در  چهارشنبه 6 تير 1397ساعت 14:53  توسط اینفو 

اجرای کفپوش های اپوکسی:

 

دکوراسیون سایروس آماده ارائه خدمات آموزش کفپوش اپوکسی در اصفهان ، آموزش کفپوش اآموزش سقف کشسان در اصفهان ، آموزش سقف کشسان در شیراز...

کفپوش های  اپوکسی به دسته‌های زیادی تقسیم می‌شوند و نمیشه برای اجرای همه‌ی اون ها یک فرمول اجرایی مشخص داد و نحوه‌ی اجرای هرکدام با هم فرق دارد.

ما می تونیم کفپوش های اپوکسی رو اینجوری تقسیم‌بندی کنیم:

کفپوش های صنعتی مثل: کفپوش های پارکینگی و کارخانه جات و کارگاه‌ها و ورزشگاهی (فلکسی بل) و بیمارستانی (آنتی استاتیک) و پلی یورتان (آنتی یوی) و …

کفپوش های دکوراتیو مثل: کفپوش سه‌ بعدی و طرح‌های افکتی (ابر و باد) و استیکری و اکلیلی و گرانیتی و شب تاب (فلورسنت) و … تقسیم می‌شوند.

کفپوش اپوکسی دکوراتیو به دسته‌های زیر تقسیم می‌شود:

  • کفپوش اپوکسی ساده
  • کفپوش اپوکسی استیکری
  • کفپوش اپوکسی ابروباد یا افکتی
  • کفپوش اپوکسی ابروباد ترکیبی
  • کفپوش اپوکسی گرانیتی
  • کفپوش اپوکسی اکلیلی
  • کفپوش اپوکسی پولکی
  • کفپوش اپوکسی دانه شیشه‌ای
  • کفپوش سه‌ بعدی یا چاپی (که در مقاله‌ی جامع به این مدل کفپوش پرداخته‌ایم)

اماکنی که معمولاً از کفپوش اپوکسی استفاده می‌کنند:

  • اماکن مسکونی
  • مراکز لوکس تجاری
  • هتل‌ها
  • فروشگاه و مرکز تجاری
  • استودیوهای تلویزیونی
  • مراکز مستعد داشتن کفپوش لوکس شیک و دکوراتیو
  • پارکینگ‌های عمومی
  • کارخانه‌ها و تولیدی‌ها
  • ورزشگاه‌ها و زمین‌های ورزشی

اموزش کفپوش اپوکسی در اصفهان

+ نوشته شده در  چهارشنبه 6 تير 1397ساعت 14:52  توسط اینفو